Klachten

De praktijkvoorvitaliteit behaalt goede resultaten op het gebied van herstel na het virale belastingen zoals ziekte van Pfeiffer, Ziekte van Lyme, Herpes, maar ook bij darmproblemen, eczeem, gewrichtsklachten, huidproblemen, leerproblemen, vermoeidheid en diverse andere klachten.

Bij zowel volwassenen als kinderen kunnen met een combinatie van orthomoleculaire therapie, bioresonantie en vitaliteitsscan, meridiaandiagnose, biofotonenlamp, voedingsadviezen vele klachten verminderd of verholpen worden.

Welke klachten zijn door Praktijk voor vitaliteit te behandelen?

Een groot aantal klachten met betrekking tot de gezondheid zijn vaak op een eenvoudige wijze te behandelen. De praktijk voor vitaliteit combineert diverse vormen van therapie om een zo goed mogelijk resultaat te behalen. Door een combinatie van deze therapieën en gezonde voeding kunnen veel klachten afnemen in intensiteit en bijvoorbeeld een behandeling bij uw reguliere arts veraangenamen.

• Onbegrepen (pijn) klachten
  • Diagnose leer er maar mee leven
  • Slaapproblemen
  • Neerslachtigheid en/of depressie
  • Herstel na Ziekte van Pfeiffer
  • Tekort aan energie
  • Belastingen met virussen, parasieten en bacteriële infecties
  • Klachten zonder duidelijke oorzaak

Staat uw klacht er niet bij?

Zit u uw klacht niet in het lijstje staan? Dit betekent niet dat wij u niet kunnen helpen. Vaak is een verkennend gesprek al voldoende om samen met u de oorzaak van uw klachten te doorgronden. Soms heeft de ene klacht een nauw verband met een andere klacht, of wordt er in de verkeerde richting gekeken. Praktijkvoorvitaliteit is erop gericht u een duidelijk beeld van uw klachten te geven en samen naar een oplossing te zoeken. Of mail naar: Vitaliteitspraktijk@me.om

Geen producten aanwezig