Al acht jaar werken wij in de PraktijkvoorVitaliteit met de NES provision scan.

De praktijk voor (kinder) vitaliteit is, naast een aantal artsen praktijken, één van de eerste gekwalificeerde therapeuten praktijk in Nederland, die met een nieuwe vorm van therapie werkt. Deze nieuwe vorm van therapie heeft in andere landen zijn effectiviteit tijd bij diverse gezondheidsklachten al bewezen.

Het NES Health systeem bepaalt binnen de PraktijkvoorVitaliteit welke problemen op het moment van scannen de meeste aandacht nodig hebben. Deze therapie wordt gedaan met behulp van een NES professional, welke een veilige en snelle effectieve lichaamsscan maakt, met behulp een handscanner.

De uitslag van deze test wordt weer gegeven op een computerscherm en geeft op verschillende niveau's aan waar de energie en informatie in het lichaam is verstoord.
Deze vorm van therapie heeft inmiddels bewezen hoogst effectief tezijn bij diverse gezondheidsklachten zoals waarmee onze clienten komen in de PraktijkvoorVitaliteit
  • Huiduitslag
  • Ziekte van Crohn
  • Eczeem
  • Vermoeidheid
  • Concentratie problemen
  • Leer,- lees,- geheugen problemen
  • Slapeloosheid
  • Migraine
  • Chronische ziektebeelden
  • Autisme
  • Spier, en - Gewrichts pijnen
  • ADD/ADHD
  • Buikpijn
  • diverse klachten
De resultaten van de NES meting worden zichtbaar op een computerscherm met gekleurde balkgrafieken. De zwakste schakel in het lichaam wordt aangegeven met een rode balk en dient in de behandeling als hoogste prioriteit te worden meegenomen.

Met behulp van correctiedruppels (Infoceuticals) en supplementen (NEStrition) worden de verstoringen in het lichaam gecorrigeerd en wordt het lichaam gereinigd, het zelf herstellend vermogen geactiveerd en lichaamsprocessen worden geoptimaliseerd.
Vele gezondheidsklachten kunnen hierna verminderen of geheel verdwijnen.

De effecten die wij binnen de PraktijkvoorVitaliteit bereiken kunnen zijn:
  • Betere en diepere slaap,
  • Meer energie en uithoudingsvermogen
  • Minder buikklachten en betere spijsvertering
  • Verbetering van de bloedsuikerspiegel
  • Minder gewrichtsklachten bij Reuma
  • Minder hoofdpijnen en migraine
  • Minder hormonale klachten
  • Verminderen van huidklachten
  • Verbetert de orgaanfuncties,
  • Verbetert de bloedsomloop en de circulatie

Geen producten aanwezig